vineri, iunie 27

prietenia exista


... iar prietenul la nevoie se cunoaste. Un lucru inteles si dovedit ...

Dupa atatea articole mai triste si destul de negativiste, am hotarat sa mai schimb cate ceva. Si cred k ar fi timpul sa scriu despre o persoana importanta pentru mine, care de ceva timp imi arata ceea ce altele nu au putut, si anume,cum sa'mi fie o buna prietena .. fara sa fi facut cursuri speciale :-j :)) ..

Desi ne cunoastem de un an, recunosc .. n'am vorbit noi prea mult ... si eu,cel putin, nu te cunosteam deloc bine, nu k acum. Insa dupa cum se spune, mai bine mai tarziu decat niciodata, nu'mi pare rau k abia acum vad cum esti de fapt, tot ceea ce conteaza este k am inteles ce fel esti si am doar cuvinte de lauda la adresa ta, esti o fata deosebita, cu un caracter aparte, cea care gandeste la fel k mine si cu a carei firi ma identific mai mereu :D . Nu partea cu 'ganditul la fel' e esential, dimpotriva, e doar o intamplare. Daca toti prietenii tai ar fi la fel k tine, care ar mai fi farmecul ? N'ai mai putea descoperi cum gandeste celalalt, ati merge cu totii pe acelasi principiu. [asta k o paranteza]

Revenind la ea, din cate am observat eu, pot sa spun, k in spatele mastii de fata puternica si dura, se ascunde un suflet sensibil, mereu dornic de afectiune si prieteni. Desi n'a fost totul roz referitor la lucrurile de genul asta, stiu k ai forta necesara sa treci peste tot ce e urat. Si pentru asta te admir >:D< ..


"I'm Your Girl, You're My Girl
Don't You To Know That I Love You? " [Destiny's Child - Girl]

Nu sunt eu cea care se pricepe la vorbe frumoase, insa scriu ceea ce gandesc si simt ceea ce scriu. Ar mai fi multe lucruri de spus, dar e timp pentru toate.


Iti multumesc k imi esti alaturi, promit sa nu te dezamagesc.
Luv you :*

Niciun comentariu: