miercuri, iunie 25

feelings ..


E trist. E trist cand realizezi k ai pus suflet in ceva ce nici macar nu exista. E trist k intelegi cat ai fost de prost k te'ai increzut in cineva care nu merita. E trist sa vezi k, desi ai parte de dezamagire dupa dezamagire, tot nu te inveti minte si continui sa pui in continuare suflet in tot ce faci.

Si aici ma refer la prieteni in general. La acele persoane pentru care ai face orice, pe care le ajuti mereu sperand k acestea sa vada macar putin ceea ce faci, si poate nu iti vor multumi, dar in sufletul lor, poate vor intelege asta.

Ca in orice relatie, intr'o prietenie e nevoie de 2 persoane. Fiecare are ceea ce celuilalt ii lipseste si astfel prietenia se pastreaza in timp. Prietenii nu'i poti schimba niciodata, nu'i poti face sa fie k tine, oricat ai vrea. Cand vrei sa schimbi un prieten, inseamna k nu il accepti asa cum este. De fiecare data, tindem sa cerem macar jumatate din ceea ce oferim. Nu putem cere ajutor dak noi niciodata nu l'am oferit, si nici afectiune, dak noi n'am aratat'o.

Desi celalalta 'jumatate' a acelei prietenii nu 'corespunde' asa ziselor 'cerinte' pentru a fi cu adevarat un prieten, incerci sa inchizi ochii, pretinzand k nu vezi ceea ce este evident. Faptul k tu esti singurul caruia ii pasa cu adevarat, in timp ce pe celalalt il doare'n 3 litere .. :|

Asta simt eu acum. Mi'e tare greu, recunosc. Am promis k voi incerca sa fiu mai puternica.Stiu asta. Insa e .. greu .. :-<. Ma doare k dupa atata timp deschid ochii si vad cum stau lucrurile de fapt. De cate ori, ' draga prietena ', mi'ai fost alaturi la greu ? De cate ori a fost al tau umarul pe care am plans ? De cate ori ai fost tu cea care mi'a spus k trebuie sa merg mai departe ? Iti spun eu .. pot numara pe degetele de la o mana. Dar ia gandeste'te tu, dak inca mai poti face asta, dak nu cumva 'necazurile' ti'au luat si judecata .. de cate ori am fost alaturi de tine ? De cate ori am incercat sa te fac sa intelegi k viata nu se termina aici ? De cate ori ti'am spus sa crezi in tine, pentru k tu poti ? Nu iti reprosez nimic, absolut nimic, doar incercam un exercitiu de memorie, caci eu tin minte toate acestea, se pare k tu le'ai uitat .. [...]

Stii, chiar credeam k ar fi putut fi altfel, insa iar m'am inselat. Spun 'iar' pentru ca nu este prima oara, mi'as fi dorit sa fie o 'premiera' .. insa nu'i asa ..

" Pentru mine, pentru noi, e prea tarziu ... "

Tot ce imi doresc acum este sa am macar o mica certitudine k n'a fost totul in zadar, si k eu chiar am contat pentru tine. Nu indraznesc sa mai cer k totul sa fie k la inceput, pentru k stiu k nu se poate, ne'am schimbat prea mult, si tu, poate si eu. Insa un lucru iti spun, niciodata, oricate s'ar intampla, eu nu'mi voi uita adevaratii prieteni, cei care au fost alaturi de mine, asta ar fi valabil si pentru tine, nu sunt si n'am sa fiu un exemplu, insa la capitolul asta n'am ce sa'mi reprosez.

Sau poate n'am fost indeajuns de 'prietena' .. tu stii mai bine. Tare mult as vrea sa stiu cu ce anume am gresit.

Si ca o incheiere, tin sa precizez, nu stiu cat de mult voi invata din toata chestia asta, poate nimic, poate totul, mi'e foarte usor sa spun 'lasa k trece', nu e asa. Ma cunosc mult prea bine si stiu k nu pot face asta. Sunt mult prea fraiera si sufletista k sa incerc sa ma schimb. Dar ... valabil si pentru tine, cat si pentru ceilalti 'prieteni' ... nu va mai las sa ma folositi nici de'a dracu ... si va promit k ma voi tine de cuvant :) .. iar pentru prietenii adevarati .. numai respect :) .. va iubesc ..:*

Niciun comentariu: