luni, iunie 16

conteaza .. ? nu mai conteaza


N'am chef .. habar n'am de ce stau si scriu pe blog la ora asta .. n'am niciun pic de inspiratie .. si totu'i naspa .. sunt trista ... iar :-<
Dar totusi .. as vrea sa mentionez cateva lucruri .. simt nevoia sa ma descarc ..
Chiar nu pot sa inteleg .. de ce unii simt nevoia sa faca ceva complet aiurea, care nu li se potriveste doar pentru a face pe plac cuiva, pentru a fi si ei 'cool'? Mai rau .. de ce se lasa folositi in cel mai josnic mod .. si nu deschid o data ochii ?

***Daca nici de sfatul celor care tin cu adevarat la tine nu iei seama, macar priveste'te o clipa in oglinda .. poate ea iti va da mai multe raspunsuri .. cauta o clipa in sufletul tau .. sa vezi cine iti vrea binele si cine iti vrea raul .. e aiurea frate, sau mai bine zis 'soro' .. cat ai de gand sa o mai tii asa ? Nu te'ai saturat de situatia asta ? Chiar nu vezi k e ceva schimbat, in special la tine ? Sau poate nu vrei sa vezi ..

Poate va suna mai filozofic, dar nu'mi pasa .. acum chiar nu mai conteaza .. dar .. cum sa spun eu .. In viata, dai de tot felul de persoane, unele care te accepta asa cum esti, altele care vor sa te schimbe, sa fi si tu k ele .. alegerea e a ta :) tu decizi ce drum urmezi .. oare merita sa iti schimbi tu felul de a fi de dragul cuiva kre nu are nicio valoare? Oare nu este mai bine sa fi TU, si sa nu iti pese de parerea lor .. ? Nu ai de ce sa vrei sa fi ca altcineva, pentru ca nu ai cum .. toti suntem unici in felul nostru, fiecare are ceva deosebit al lui .. si nimeni niciodata nu va putea schimba asta .. :) .. so .. gandeste'te .. inca mai e timp .. eu sper doar k vei lua decizia cea buna .. :)

[se stie persoana .. ][..]

*** .. in alta ordine de idei .. vreau sa mai adaug inca ceva .. mi'e dor .. mi'e al dracu de dor .. :-<
si vreau sa plang .. si nu pot .. :-< ..



[wish u were here .. ]
[pentru mine, pentru noi, e prea tarziu ..]

Niciun comentariu: