vineri, august 8

4 in the morning.

Iar m'am trezit tarziu. Iar am stat la calculator pana la 2 dimineata ascultand diverse si gandindu'ma la ceea ce ma framanta. Am obosit. Am intrat iar in aceea perioada bizara in care visez exact acele lucruri si aceea persoana de care stiu ca trebuie sa uit .. hmm .. credeam ca scapasem de asta :-s . Cum noptile mele sunt mai mereu albe si somnul isi face aparitia mai greu ca oricand, acum incerc sa'mi aduc aminte tot ce gandeam azi noapte .. cred ca notasem pe o hartie pe undeva .. la naiba .. inspiratia mea vina la ore tarzii :)) .. 4 dimineata mai precis .. asa ca eventualele greseli de ortografie trebuie luate ca atare.

Nu'mi place sa ma plang caci am invatat ca oricat mi'ar pasa mie, altora s'ar putea sa nu le pese .. si mai ales ..lumea nu se va oprii in loc pentru durerea mea:). Foarte bine! Insa am dreptul sa ma descarc, macar cu MINE sa vorbesc. Super asa. De unde sa incep?

Sunt revoltata! Sunt al naibii de revoltata! Sunt mii de lucruri pe care nu le voi putea intelege niciodata, insa ceea ce ma tine acum treaza si imi da mult de gandit e mai mult decat grav. Cum pot exista persoane care sa puna mai presus un necunoscut, un om fara scrupule, cu inteligenta zero, un om de nimic .. decat propria familie .. si cel mai important, un suflet nevinovat .. o fiinta care a venit pe lumea asta jegoasa pentru a plati pentru greselile altora ? Cum? Ce suflet sa ai? Sau mai bine spus .. ai suflet ?
E ok. Creierul nu te duce, nu pe toti ne'a dotat natura cu inteligenta, insa inima aia de parinte ce iti spune ? Nu reactioneaza in niciun fel ? Este de piatra?

Cand nu accepti un sfat, sau mai degraba acel ajutor din partea celor dragi care nu vor decat sa te scoata din mocirla in care insisti sa te afunzi mai mult pe zi ce trece, ce mai ramane de facut ? Daca judecata ta este intunecata, orbita de frica si minciuni adunate de'a lungul timpului .. unde mai este scaparea ?
Toti facem greseli, din greseli se invatam insa continui sa le repeti iar si iar fara sa tragi macar o invatatura din toate cele petrecute. Oare chiar nu vezi ca te distrugi singur .. si ca ii tragi pe cei din jur dupa tine ? Ti'e greu sa iti vezi greseala, ti'e greu sa intelegi raul pe care il faci. Adevarul doare, nimeni niciodata n'a spus ca este usor de acceptat.
Probabil te intrebi cum isi permite o adolescenta de 16 ani sa te judece si sa iti spuna ce sa faci. Intre noi fie vorba, afla ca aceasta e mult mai matura in gandire decat tine, stie mai multe decat crezi tu si vede totul dintr'o alta perspectiva, intr'un mod in care tu poat nu vei vedea niciodata. Nu vreau sa'mi dai dreptate. Nici mie nici celor care gandesc ca mine. Timpul se va ocupa de toate.Astept ca tu sa pui lucrurile la punct, astept sa iesi la lumina, cu capul sus, pana nu este prea tarziu.
Toate acestea le'am gandit .. mai mult sau mai putin .. in timpul unei discutii purtate cu cele doua persoane atat de importante pentru mine, sunt asa norocoasa ca va am alaturi .. va iubesc.

Si cu mine cum ramane ? Obisnuiesc sa ma ocup de problemele altora, incercand sa le aduc la o forma mai simpla, mai usor de rezolvat .. dar simt ca uit sa fac ceva si pentru mine. Si doare.
Mi'am promis ca voi lasa egoismul deoparte, ca voi incerca sa uit de toate. Dar e greu. Sa ma prefac nu mai stiu. Poate ma inveti tu :). As vrea sa'mi spui ca totul va fi bine. Caci nu mai stiu ce sa cred, ai aparut din senin si m'ai dat cu totul peste cap. Cu tine nu e bine, dar fara tine e si mai rau. Ce vrei de fapt ? ...

Niciun comentariu: