duminică, august 31

Freedom!!


'Liberaaa din nouuuuu!! Vreau sa iau viata la mistoooo! Sa fac doar ce simt .. si simt ca seara astaaa .. seara asta e a meaaaa!! '

Nu, nu am baut nimic :)) . Bine .. acum nu .. Hmm .. dar sa scriu cum a inceput totul ..

Venise si mult asteptata zi de 30 august. Adica ieri. Adica Sfantul Alexandru. La multi ani inca odata celor cu numele de Alexandru/ Alexandra .. si nu in ultimul rand mie. Asa .. trecem peste. Planuisem de mult o iesire ca intre fete, si asta era ocazia perfecta. Ne indreptam catre Mc din Floreasca .. cu sticla de Garrone in punga. Cartofi prajiti .. inghetata .. suc .. si paharul mare de Garrone, cate unul pentru fiecare dintre noi.. ca doar asta ne era cadoul de la var'mea:)). Cum Gloria nu le are cu bautul .. am zis sa o ajutam putin .. var'mea si cu mine .. si am impartit paharul ei .. Geo varsase pe jos din paharul ei .. Simi bea linistita din al ei .. toate bune. Am plecat prin circ .. sa sarbatorim .. deh .. si noi ca fetele. Nu stiu daca la mine, dar la celelalte deja incepuse sa se simta efectul bauturii .. gen .. manele la maxim .. dans .. chiuit :))) .. ce mai conta ca nu eram singure si ca toti batranii se uitau ciudat la noi .. ne'am simtit bine. Mai stii var'meo : ' Ai grija sa nu dai cu creasta in copac!' =))) .. Plecand de acolo .. dupa ceva timp petrecut cantand si tot asa .. am dat pe la un magazin .. sampanie evident :)). Urmatoarea oprire .. parcul tei =)) .. sampania desfacuta a ajuns fix pe pantalonii mei albi!! Ingrozitor! .. dar trecem peste .. cativa batrani jucau linistiti sah .. insa din nefericire pentru ei, au fost deranjati de chicotelile noastre :)) .. Terminand sampania aia. . ne'am dus dupa alta .. si ca bonus am luat si o sticla de vin .. alb:x .. Le'am terminat si pe alea .. insa la sticla de vin .. mai mult de un sfert de sticla l'a 'dovedit' var'mea :))) .. incredibila fata asta .. eu la varsta ei nici pe bere nu puneam gura =)) .

In fine .. trecem peste .. acum efectele :> .. Simi - Mers leganat .. pe 7 carari .. Gloria - nimic .. doar un ras fara oprire .. Geo - nimic .. ft putin ametita .. Eu - nimic .. nici ameteala .. nici durere de cap .. chiar destul de fresh ... Var'mea - cireasa de pe tort :> .. mers leganat .. privire dubioasa .. ras prostesc .. obrajii rosii ... ce sa mai .. vinul isi facuse bine efectul :-s .. =))))

Replici de pe drum : 'Woooody .. vreau sa'l vedem pe Woody ' ... 'Euu ?? Eu n'am nimic .. Eu ma simt prea bineeeee' ..

La Mec : ' Dami si mie o apa plata .. ' (tipu se prinde ca e ceva neinregula) .. ' Ai baut garrone..Vai de capul tau' =))))

In drum spre casa .. : 'Baiiiiii .. e ziua lu Gloria mahh!! Ia zi la multi ani! ' .. ' Eu ma duc la scaritze sa ma vad cu adiiii ' ..

'Alexa : Fata .. cine e Adi ?
Var'mea : Cum mah cine'i Adi ?? Adi e viata meaaaa .. da mahhh .. e viata meaa .ca sa stiti si voi '

=)))

'Var'mea : Victoreeeeeeeeeeee .. prietenu meuuuu!!

Si tot asa .. mai pe seara .. dupa ce isi revenise cat de cat .. eu ii povesteam ce facea si ce zicea .. la care ea .. 'Fata tu ma minti !! Doamnee .. ce rusinee .. ' =))) ..

Acum lasand la o parte si betia (ei) .. faptul ca mamei nu i'a convenit .. mamei ei nici atat .. ca parintii Simonei s'au prins imediat .. ca Geo s'a certat putin cu ai ei .. a fost prea genial. Adica nu stiu .. nu de multe ori am avut tupeu (toate) sa ne purtam asa .. liber .. fara sa ne pese de ceea ce zic cei din jur. Si totusi .. oricare ar fi diferentele dintre noi .. de la felul de a fi .. pana la gusturile in ceea ce priveste muzica .. (Cum Gloria sa asculti tu manele??!?! =)) ) .. (Cum sa dansez eu pe ritmul ala de tarabana?!?! ) .. ne'am distrat .. si asta e cel mai important. Si nu, bautura nu te face sa te simti mai bine .. dimpotriva .. poate avea si efecte negative .. insa daca stii cum sa bei .. nu ai ce sa patesti :)). E frumos asa .. macar pentru cateva ore .. sa mai uiti de lucrurile care te supara .. mai ales cand ai alaturi persoanele cele mai dragi .. va iubesc bai nebunelor >:D< .. :*:*:*


De dimineata : 'Var'mea : Fata .. tu regreti ceva ?
Eu : Da .. ca nu am baut mai mult =))))) '

joke :P ..


Dar a fost .. super .. :X

Niciun comentariu: