joi, august 28

Untitled.[lipsa de idei]

Ce cacat! Zau ca m'ati suparat. Din nou. Imi displac complet cei care isi schimba parerile de la o zi la alta, si mai ales, simt nevoia sa dea sfaturi 'destepte' privindu'i pe ceilalti, in timp ce viata lor e un haos total. Rezolva'ti, prietene, probleme tale si apoi da'te mare ca vrei sa ajuti pe ceilalti. Nu multumesc, nu vreau sfaturi de la tine.

In alta ordine de idei, toate chestiile astea cu intelesul unei persoane mi se pare mult prea complicat. Ce e asa greu sa fi sincer, in primul rand cu tine ? Nu'mi plac ghicitorile, intrebarile fara raspuns, gandurile multe si fara rost in incercarea de a intelege ceva ce uneori,pentru mine, e de nepriceput. Nu ghicesc in stele si nici nu lucrez la biroul de informatii ca sa'mi dau seama ce dracu e in capul tau. Really, I can't. Nu ca asta ar mai fi o prioritate pentru mine, s'au schimbat multe de la ultimul post, insa voi reveni la subiectul asta cand voi gasi o exprimare cat de cat mai coerenta si niste idei pe care sa le pot pune pe hartie ori tasta fara sa mi se para ca suna ridicol in momentul cand le recitesc. Momentan nu sunt acasa. Dar voi reveni. O zi buna

[articol scris pe un colt de hartie, ora 2:00]

Niciun comentariu: