luni, august 4

Like a boy.

De multe ori am considerat ca, a fi baiat, respectiv barbat, e mult mai interesant si mai bine decat sa fi fata (femeie). Si am sa enumar si cateva motive.

Pentru ca as putea :

^ sa ma plimb noaptea pe strada fara sa se ia de mine orice tzaran

^sa'i cer unei fete numarul de telefon sau id'ul fara sa ma inrosesc la fatza

^sa ma pricep la calculatoare si alte lucruri tehnice

^sa uit de aniversari, intalniri sau alte zile importante

^cand m'ar enerva cineva, sa impart pumni si picioare

^sa nu stau o ora in oglinda sa ma aranjez

^sa nu'mi pese mereu cum ma imbrac

^sa nu plang din orice

^sa gresesc sau sa insel fara sa fiu judecat pentru asta

^fi capabil sa mint privind in ochii cuiva

^sa iau lucrurile asa cum sunt, fara sa gandesc prea mult ori sa despic firul in patru

^sa spun 'bagami'as pula' sau 'pula mea' si sa nu par vulgar

^sa nu pun suflet intr'o relatie si sa nu ma atasez de persoana respectiva

^sa obtin ce vreau doar cu un zambet sau o privire

... cam atatea imi vin in cap .. daca am uitat ceva voi reveni. Nu'mi place sa generalizez .. fiecare e diferit in felul sau .. poate si fetele au unele caracteristici specifice baietilor, si poate ca si unii baieti isi doresc mai mult de la ei. Ideea e ca fiecare are puncte slabe si puncte forte .. doar ca trebuie sa invatam cum sa le punem in valoare pe cele forte si sa le ascundem pe cele slabe. Sau nu ne va ramane decat sa ne acceptam asa cum suntem. Caci rolurile nu le putem schimba .. sau da?

Niciun comentariu: