joi, august 21

aiurea.


" Mi'as fi dorit sa nu'mi para rau .. Sunt zile in care tu esti mult prea departe .. E doar un joc pierdut, si atat .. Asa se intampla cand joci totul pe'o singura carte. "



La naiba .. e incredibil cum reusesc eu sa dau dintr'o extrema in alta, sa'mi schimb starea asa din senin. Am momente de tristete profunda .. dar si de fericire maxima. Ciudat este ca nu cred ca imi voi gasi echilibrul .. desi il tot caut, nu dau de el. Nu's genul sa dau atentie prostiilor spuse de diverse horoscoape .. nu cred ca o zodie iti poate influenta personalitate si nici nu iti poate schimba intr'un fel sau altul destinul.

Citind cateva texte primite de la Anca .. mi'am schimbat putin parerea despre cele spuse mai sus. Daca inainte ma consideram o persoana mult prea complicata, acum imi sustin parerea si mai mult. Citez :

"..Balanţele sînt extrem de inteligente, iar în acelaşi timp sînt incredibil de naive şi credule. Vorbesc pînă te înnebunesc de cap, dar au un talent minunat de a şti să asculte. Balanţele sînt persoane agitate, dar rareori se grăbesc sau se pripesc. Nu mai înţelegi nimic? E şi firesc. Această zodie are o inconstanţă care te poate scoate din minţi şi îi bulversează pe nativi la fel de mult cît pe ceilalţi.

Mulţi îţi vor spune că Balanţa e numai iubire şi frumuseţe şi drăgălăşenie şi lumină. E adevărat, pînă la un punct, şi nu prea. Doar pentru că simbolul zodiei e strălucitorul cîntar al justiţiei nu înseamnă că nativii sînt întotdeauna perfect echilibraţi. Du-te la o farmacie şi roagă pe cel care lucrează acolo să te lase să vezi cum cîntăresc componentele preparatelor. Ai să vezi de cîte oscilaţii e nevoie pînă ca cele două talere ale cîntarului să fie în echilibru perfect. După acest experiment vei şti că Balanţele sînt calme, echilibrate, drăgălaşe, politicoase şi fermecătoare doar din cînd în cînd. în restul timpului, ele sînt enervante, certăreţe, încăpăţînate, agitate, deprimate şi confuze. Nativul e acum aşa, acum invers, dar după un timp, apare şi momentul de echilibru perfect ... "


Ma cam regasesc in cele de mai sus .. totusi mi'e greu sa inteleg .. cum te pot influenta toate astea.. ??



^Solo una mirada, y todo cambio de color.^

Si da, versul ala .. mai bine spus semnificatia lui imi da mari batai de cap. Nu intelegi nu? Ei bine, nici nu vreau sa explic. Eu stiu la ce ma refer. Si mai stiu ca e al naibii de greu sa treci prin faza asta. Cum o persoana iti poate schimba o zi intreaga doar aruncandu'ti o privire nevinovata, e ceva ciudat. Si mai rau, absenta acesteia, poate face ca o zi cu soare sa fie, pentru tine, una cu ploi si nori negrii, asemenea sufletului tau cand acel cineva iti lipseste cu desavarsire. Iar incep sa aberez .. dar inteleg ceea ce aberez. Uneori, preferam ca toate acestea sa fie doar o simpla poveste. Caci povestile au un happy end .. aceasta e o exceptie :).








Niciun comentariu: