duminică, august 31

Changes.Life goes on.


Va vine sa credeti ca maine e deja 1 septembrie ? Mie nu. Oricat de mult imi doream la inceputul vacantei sa fiu iar la scoala, aceste doua saptamani ramase parca imi dau fiori. Timpul trece prea repede .. si uneori .. oricat ne'am dori .. nu il putem tine in loc.

Schimbari .. la ce se refera de fapt .. ? Poate fi o schimbare de look, a prietenilor, a locuintei ori a adresei de mail respectiv id de messenger. Nu. Schimbarea de care aveam nevoie (si care, zic eu, a avut loc) se refera mai mult la comportament, mentalitate & co. Vulnerabilitate, naivitatea .. toate aceste lucru de care dadeam dovada ...s'au redus in mod considerabil. Izolarile si inchisul in camera sub o ploaie de lacrimi mi se par, sincer, o prostie. E ok, la momentul respectiv te ajuta sa te descarci. Dar atat. Acestea nu fac viata mai colorata si nici nu te ajuta sa'ti invingi temerile. Dimpotriva, iti sporeste firea sensibila, de care unii pot profita. De acum voi risca, cum vine vorba 'nu risti, nu castigi' . Si voi risca pe pielea mea. Daca n'ar exista probleme, poate ca viata ar fi plictisitoare, mult prea monotona. E ceva normal, avem probleme, le rezolvam cum putem, insa .. cel mai important, increderea in sine nu trebuie niciodata pierduta. Pentru ca, daca tu nu ai incredere in tine, cine astepti sa o faca ? Ceilalti ? Neah .. nu e chiar asa. Vreau sa plec singurica in cautarea increderii (in special in mine) .. si sa nu mai depind de nimeni, ci doar sa fiu constienta de valoarea mea, de ceea ce pot .. sa ma simt bine'n pielea mea. Nu a zis nimeni ca e usor. E o treaba destul de grea, pe termen lung si presarata cu obstacole. Dar viata e facuta din lucruri marunte nu? :)


In urma toate-au ramas
Si-acum pas cu pas
Te apropii de cerul senin
Mai bea un pahar de vin
Si zambeste.
Cineva Acolo Sus te iubeste.

[Veritasaga - Cer senin.]


So .. that's a part of new me. [si din toamna, mai vedem noi.]

Iata si melodia care se aude in boxele mele de 2 zile incoace.

"If you wanna lie to me
If you'll ever see yourself
Don't come back and cry for me
'Cause you've gone too far ...
If you feel my love
Can hear my thoughts
Can you feel everything
And if you hear my thoughts
Can you feed my soul
Can you save it too
Not the one that I need
To stay high on my feet
Don't need you to succeed
Can you feel this hate that runs to you
Can you feel it too..?? "

[Blaxy Girls - If you feel my love.]

Niciun comentariu: