luni, august 11

inca o zi ...


Nu am chef azi de articole filozofice sau de alte discutii fara sens. Acum voi scrie despre mine. Ziua a inceput cam asa:

10:00 - trezit .. cu alarma de la telefon bineinteles (Jordin Sparks - Tattoo ruleaza :> ) - alta melodie nu gaseam ca sa ma faca sa ma trezesc mai bine dispusa :))
11:00 - baitza .. bine ca au reparat teava de apa calda:))
12:30 - cica masa de pranz .. dar nu am putut inghiti nimic! De cateva zile n'am pofta de mancare .. iar ..

...

In jur de 14:30 m'am vazut cu nebunele .. si am ars'o aiurea prin Obor .. mi'am luat singurica cadou de 30 august .. si am facut la randul meu cadouri pt 'alexandrele' mele :x ..

M'am vazut si cu var'mea .. mai intai prin Plumbuita .. apoi ne'am dus ca de obicei in tei .. apoi circ. Drumul asta mi'e mult prea cunoscut. Cred ca ajung acolo si cu ochii inchisi. Totusi mi s'a luat de parcurile alea. Aceleasi banci .. aceiasi oameni. Plus ca mica 'aventura' de azi ma face sa frecventez mai putin zona =)) .. Cum mah .. sa mergi cu telefonu'n mana .. ascultand manele .. si muzica populara ?:))) .. Daa!! Var'mea si Gloria evident .. >:) .. eu cik ma faceam ca nu le cunosc .. pana incepuse sa planga copilul de pe banca de langa noi ... cred ca ii statea in gat Salam .. ori Maria Ciobanu =))) .. caterinca multa cu zapacitele astea .. pacat insa ca nu am gustat din plin toate glumele lor. Mintea mea era in alta parte, ca de obicei. Ma simt ca o ciudata! Viata asta e asa scurta .. si timpul trece asa repede pe langa noi .. iar eu il irosesc aiurea. Pentru ce? Sau mai bine zis..pentru cine ? :-< .. Insa nu am fost singura intr'o stare nu tocmai buna. Pe var'mea am vazut'o asa schimbata azi, asa .. altfel. Asculta muzica si lacrimile ii se prelingeau usor pe obraz. Motivul il stiu mult prea bine si o inteleg. Starea ei mi'a dat'o si mie .. si era 'frumos' asa sa vezi cum stateam aman2 pe o banca plangand incet .. nici melodia nu o mai stiu :)). In fine .. ma apucase si pe mine. Dar uneori ma apuca in locurile cele mai nepotrivite! .. Tot mai bine e acasa.

Era sa ma cert cu mama. Iar! Mi'a impus o anumita ora sa ajung acasa .. si ca de obicei .. n'am respectat'o ... dehh. Bine ca s'a rezolvat. Oricum .. nu mai conteaza acum. Am o stare d'aia naspa. M'am blocat pe melodia aia iar (Spin - Aiurea.) .. imi place mult .. nu stiu exact ce anume. . are versurile frumoase.

00:20 - acasa .. in fata monitorului .. scriu .. mai schimb o vorba pe mess .. si tot asa ..
Gata .. nu mai am chef! .. In orice caz ... ce stiti mah voi ? :-< ...

Niciun comentariu: