duminică, august 3

Aberatii. Not any title.


" Fui la niña que todo cambio por ti. "


Nu mai e la fel. Aproape nimic. Si spun aproape pentru ca oricat am incercat, ceva din vechea 'eu' e inca prezent. Ma simt ca si prizoniera intre doua persoane, care traiesc simultan in acelasi trup. N'am cum sa explic asta, cred ca nici eu nu inteleg exact ce se pretrece. Am renuntat la multe, am schimbat multe la mine si nu'mi pare rau. Ironia 'ironica' e ca persoana pentru ca am incercat sa ma schimb si am reusit e cea care ma readuce in starea de dinainte. Recunosc, am inca o slabiciune pentru el. Un zambet si o privire calda sunt de ajuns ca sa'mi faca picioarele sa tremure.
Ma urasc pentru asta! .. Stupid me! .. Si nu mai vreau .. nu vreau si nici nu pot sa mai cedez .. daca continui asa .. tot efortul de a o lua de la 0 si de a ma schimba a fost in zadar.Sper sa nu'ti treaca prin cap ideea ca cineva adoarme seara de seara cu gandul la tine. N'are rost. Mai bine nu. Mai bine lasa'ma! Vreau sa ma bucur de viata.

" I've never been perfect
But neither have you. "

Cele 2 persoane pe care le'am mentionat mai sus, cum ca ar face parte din mine sunt total diferite. Una e condusa de inima si cealalta de minte. Mintea spune sa merg mai departe, sa nu privesc in urma iar inima tine cu tot dinadinsul sa'mi reaminteasca neincetat tot ceea ce simt. Pentru ce? Cu ce scop? Se zice ca e greu sa te lupti cu lumea intreaga .. dar cred ca cel mai dificil inamic este propria persoana. Ce greu e sa invingi atunci cand lupti cu tine .. 8-|. Fata de ceilalti stiu sa ma prefac, mi'a fost greu, insa pot face asta. Fata de mine e altfel, nu'mi place sa ma mint singura, n'are rost.

"Mi-as fi dorit sa nu-mi para rau
Sunt zile cand tu esti mult, mult prea departe
E doar un joc pierdut
Si-atat
Asa se-ntampla cand joci totul pe-o singura carte
Degeaba fug iar de tine
In mine focul e viu ..."

Inca de cand eram la munte, tot puneau cei de la terasa in fiecare seara melodia geniala ^Jordin Sparks - Tattoo^ .. :x Tre' sa postez si versurile ca altfel nu ma simt bine :)) .

"No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later, I'll get what I'm asking for

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
That truth is a stranger
Soul is in danger, I gotta let my spirit be free

I can't waste time so give it a moment
I realize, nothing's broken
No need to worry 'bout everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo"

Niciun comentariu: