luni, august 4

Intr'o zi ... candva.


Intr'o zi o sa mi se rupa de tot.

Candva o sa ma satur de tot.

Imi voi ura pc'ul, muzica pe care o ascult zilnic, telefonul, camera si tot ceea ce ma inconjoara.

Poate ca va voi ura si pe mine.

Dar pe tine te voi ura cel mai mult.

Pentru ca asa am eu chef.

Am sa te urasc pentru tot ce ai facut si ai zis.

Am sa te urasc pentru multe din clipele in care m'ai ignorat.

Am sa te urasc pentru prostul obicei de a ma minti.

Si da, am sa ma satur sa fiu acolo pentru tine, asteptand sa'mi ceri ajutorul.

Am sa ma satur, pricepi ?!?

Momentan ma urasc doar pe mine.

Ma urasc pentru ca te'am iertat, si continui sa fac asta mereu.

Ma urasc, caci nu sunt in stare sa indeplinesc ceea ce mi'am propus.



La dracu, mi s'a luat si mie! Sunt chiar revoltata!






Niciun comentariu: