luni, august 18

Survivor!

Ah! Ce bine ma simt..!. Desi somnul nu a fost prea odihnitor .. am adormit ca de obicei dupa 3 dimineata :">, cafeaua cu lapte de dimineata m'a pus pe picioare.
Am de mentionat cateva lucruri. Uhmm.. azi noapte, in timp ce terminam de citit ultimile pagini dintr'o carte (geniala, dupa parerea mea) .. mi'au venit in minte diverse. Nu stiu exact cum as putea explica, insa simt o doza maaare de optimism in mine. Cred ca se datoreaza si conversatiei cu Simona, care de asemenea m'a facut sa vad lucrurile altfel. Cele aflate m'au bucurat. E frumos sa vezi cum un vis atat de special si mare se indeplineste daca continui sa speri si sa crezi. Si ea asta a facut. Cat o dura .. ? Sa speram ca mult si bine. :)

Am primit si un mesaj, tot de la ea, care suna cam asa : " Viata e nedreapta insa continua sa speri. Fiecare are o misiune pe pamant si o jumatate, iar cand o sa crezi mai putin, atunci o vei gasi. Nu te oprii la fiecare obstacol din cale, continua sa mergi mai departe, si mai presus de tot, ai rabdare si incredere in tine .. "

Chiar mi'a placut cum a spus'o. Parca mi'a dat si mie putin din fericirea ei. Fericire pentru ca, zic eu, a luptat .. si a suferit.

Cat despre mine, incep sa prind incredere pe zi ce trece. Desi nu's genul sa ma consider multumita de aspectul meu fizic, dimpotriva, acum nu mai imi pasa. Ma simt bine'n pielea mea:X.
Am invatat un lucru important. Nu conteaza cum te vad ceilalti, ceea ce conteaza cu adevarat este ca tu sa fi impacat cu tine insuti, sa te placi. Acum am o pofta nebuna de viata. Sper ca starea asta 'happy' sa ma tina asa in continuare. I feeeeeell good \:D/.

" Si ce daca pana acum n'am prea avut noroc ? Se intoarce roata si intr'o zi am sa ma scol " (Voltaj - Si ce ?)

\:D/
Nu'mi pasa ce va urma. Acum ma bucur doar de prezent. Nu e el in totalitate cum as vrea eu, dar ce conteaza ? Atata timp cat tu esti constient de valoarea ta, continui sa te mentii puternic si crezi in visul tau .. ce poate fi greu ? Stiu ca totul depinde de mine si tocmai d'asta vreau sa'mi promit ca ma voi tine de cuvant. Voi fi asa cum vreau EU sa fiu.

Revenind la cartea 'geniala', cred ca voi posta si aici o anume parte care mi s'au parut mie draguta.

" Fi tu insati. Nu merita sa te prefaci ca esti altcineva doar pentru a pune mana pe un tip, mai devreme sau mai tarziu tot iti vei scoate masca ... - Invata din propriile greseli. - Totusi nu analiza prea mult trecutul. Ii zice trecut tocmai pentru ca trebuie lasat in urma. - Fereste'te de 'bumerang'. Fetele moderne sunt destul de mari si de frumoase incat sa aiba grija singure de ele, insa chiar daca are inima franta, chiar si cea mai rationala dintre fete va face greseala sa incerce sa'si vindece ranile mai repede. Nu e nicio graba. Si nu e o rusine sa fi singura. - Fi increzatoare, esti al naibii de fantastica! Tine minte asta de'a lungul incercarilor si supararilor, suisurilor si coborasurilor din urmatoare saptamani, luni sau ani. "


( Ghid de agatat pentru fete moderne - Sarah Ivens ) - mie chiar mi'a placut :).

Niciun comentariu: