sâmbătă, august 16

difficult to keep pretending.


var'mea : fata uita-te cu atentie la poza de la avatarul meu
var'mea : si zimi dak nu obs nimic
alecsa : ce sa obs ?
var'mea : de o ora ma holbez la ea ca o am pe ecran
alecsa : nu obs nimic .. :-s
var'mea : uita-te in ochii mei si ai tai
var'mea : si ai sa vezi ca pana si zambetul e fals
alecsa : ma uit acum .. stai
alecsa : da .. se vede :(((( se citeste multa tristete in ei
var'mea : deci am ajuns efectiv sa plang pentru mine .. de ce moaca aveam

...

Cat e de greu sa te poti preface. Sa incerci sa te minti pe tine ca iti e bine, cand in sufletul tau, tu stii sigur ca nu e asa, ca situatia e cu totul alta. Insa ochii si privirea nu mint. Pentru mine e de ajuns sa privesc adanc in ochii unei persoane si sa vad ceea ce simte aceasta. Daca pana acum mi'a fost putina teama sa privesc in ai mei, stiind raspunsul pe care il voi afla .. acum am depasit frica. Ma uit asa in oglinda .. si vad cum, pe zi ce trece, tristetea ce se reflecta in ei e mereu aceeasi. O prietena mi'a spus candva .. " Fata, tu ai observat vreodata cum iti sclipesc ochii cand il privesti ? ".

Ochii mei nu au mai sclipit de multa vreme.

Azi am revazut un film care m'a impresionat de prima data. N'are rost sa mai spun si cum se numeste. In orice caz, este unul romanesc. Iata si replica care mi'a intrat la inima : " As vrea sa te privesti prin ochii mei. Si atunci .. poate intelegi cat insemni tu pentru mine. "


O seara buna :).

Niciun comentariu: