joi, august 21

Vise.



Ce frumos ar fi daca ..

*cu totii am avea puterea sa depasim orice obstacol pentru ca apoi sa o luam de la inceput si sa invatam din greselile comise.
*atunci cand visam ceva frumos si ne trezim sa nu ne intristam cand observam ca realitatea este cu totul alta.
*orice esec ne'ar face mai puternici.
*fiecare lacrima ar fi urmata de un zambet.
*nu am avea instinctul aceasta de a ne face dreptate singuri, de a ne razbuna.
*el ar invata sa priveasca prin ochii ei, intelegand ceea ce simte aceasta, fara sa o intrebe.
*cineva spune ca vrea sa fie singur, sa fie lasat singur.
*am putea gasi raspunsul la toate intrebarile, intrucat cele mai simple au si cele mai complicate raspunsuri.
*am putea dicta inimii.
*ea s'ar tine de promisiunea facuta.
*cei din jur ar incerca sa inteleaga.
*am putea face din noapte zi, si invers.
*ne'am afla in doua locuri in acelasi timp.
*pentru fiecare moment de tristete, sa primim fericire inzecit.
*am invata sa apreciem omul dupa faptele savarsite, nu dupa vorbele spuse.
*n'am ajunge sa depindem de acel cineva pentru a putea zambi.
*am afla care e rostul fiecarui lucru.
*prieteniile ar dura o viata.
*am putea fi mereu aproape de cei la care tinem cel mai mult.
*ar exista cate'o melodie care sa cante singura in orice moment, fiind in concordanta exacta cu starea de spirit a fiecaruia.
*cerul ar fi mereu albastru.
*toamna nu ar exprima mereu aceeasi melancolie apasatoare.
*am putea uita tot ceea ce ne doare, pastrand in minte doar clipele frumoase.
*nu am incerca sa ne schimbam doar pentru a placea in mod deosebit cuiva.
*unii ar mintii mai putin.
*tacerea nu ar durea mai mult decat cuvintele.
*visele ar prinde viata.


Si totusi, simt nevoia sa fiu singura. Gata. Nu va sufar.

p.s: 'ea' = 'eu' (imi place mai mult la persoana a3a).

Niciun comentariu: