miercuri, iulie 23

aici sunt eu.


Ploua. In boxe aud iar 'Chris Brown - With you'. Nici nu stiu ce anume imi place la melodia asta, poate ritmul, poate versurile. In fine. Ma incearca o usoara stare de tristete. Privesc pe geam .. picaturile cad usor .. mici si reci. Ma plimb prin camera, o stare de neliniste isi face simtita prezenta .. parca as plange, parca nu. Si totusi de ce as face'o ? Am invatat sa zambesc chiar daca sunt trista, dar cum bine se spune, zambetul celui ce sufera este mai dureros decat lacrimile celui ce plange. Desi am uitat cum e sa faci asta. Ale mele au secat. Insa azi, cerul plange pentru mine.


Se spune sa ai grija ce anume iti doresti din tot sufletul pentru ca se poate implini. Oare o fi asa ?

Privind in urma, vad ceva schimbat. Eu mai matura un pic, tu acelasi mereu. Credeam ca am uitat. Credeam ca toate lacrimile au reusit sa stearga toate sentimentele din sufletul meu de copil, dar m'am inselat. Dar nu sunt suparata, sau cel putin, nu pe tine. Vinovata sunt eu. Poate candva iti vei da seama ca ceea ce spun nu sunt doar cuvinte, ca totul e mai mult decat o simpla joaca copilareasca.Te iubesc fraiere.


"Aiurea ma mint ca nu mai imi pasa
Aiurea spun ca nu mai conteaza
Aiurea ma prefac ca mi-e bine
Ce greu e sa invingi atunci cand lupti cu tine "(Spin - Aiurea)

Niciun comentariu: