vineri, iulie 4

I'm alive!!

Inspiratia pentru articol[aia care e,dak e] vine de la un super film pe care tocmai l'am vazut. Da,da .. stiu .. e vechi .. de prin 2004 cam asa .. dar cum eu nu sunt la curent cu ce mai e nou[sau ce a fost] abia acum am reusit sa'l vad:D [better later than never>:)] ... Si cum dupa orice film, orice carte inveti cate ceva ... hmm .. pot sa spun k incep sa am o alta viziune asupra lucrurilor. Mai exact, ceea ce am inteles din film e exact acelasi lucru k si in viata. Cum e vorba aceea " Nu lasa pe maine ce poti face azi " ... cu alte cuvinte ... nu lasa nicio clipa sa treaca fara sa te bucuri de ea. Traieste'o pe fiecare ca si cand ar fi ultima ... si niciodata nu'ti ascunde sentimentele fatza de cineva, indiferent care ar fi acelea ... mai incolo poate fi prea tarziu ... Caci timpul nu asteapta pe nimeni, el trece si nu se mai intoarce ... si dak pierzi un moment, uneori poti pierde chiar tot.[Btw .. 'If only' este filmul ... pt cine nu l'a vazut ... il recomand. E prea adevarat:x]

Cat despre mine ... mi'e bine ... cred k m'am detasat cat de cat de toate gandurile negre ... desi nu'i totul roz ... cred k totusi peisajul incepe sa se coloreze incetul cu incetul :) .

Incerc sa las deoparte ceea ce ma intristeaza, sa incui durerea cu un lacat undeva adanc in inima si sa arunc cheia ... poate merge :-?? .. ramane de vazut.

De cele mai multe ori, oamenii spun sa nu gresesti ... dar oare, lucrurile pe care ulterior le faci bine, nu sunt cumva facute tot invatand din greseli ? [nu stiu cat de corect m'am exprimat.. sunt mult prea obosita pentru scris .. dar am tinut sa notez cateva chestii..]



[The future belongs to those who believe in their dreams ...][And I believe!!]

Niciun comentariu: