vineri, iulie 11

super zi.




8:30 dimineata ... incredibil sau nu .. m'am trezit acum o ora dupa ce am reusit sa nu dorm mai deloc ... mai precis 4 ore. Si nu, nu ma simt obosita. Mi'e chiar bine.

Ieri am petrecut o zi absolut geniala. Herastrau all day long. Desi am ajuns cam tarziu, si nu prea imi sta in fire sa fac asta .. a fost super. In cele 4-5 ore cat am stat, pot sa spun k am uitat de toate cele urate si triste

Sor'mea si prietenul ei s'au impacat.[:x]. Suuper happy pentru asta. Am cunoscut face 2 face [in sfarsit] un bun prieten. Caterinca maxima .. soare .. poze .. mai vreau zile d'astea.

Cat despre partea 'sad' .. e bine de stiut k incep sa o sterg din minte pe zi ce trece. Sper sa si reusesc. Caci mi'o doresc prea mult.[Nadie sabe lo que tiene hasta que al final, lo pierde.]





Niciun comentariu: