miercuri, iulie 16

Delir

" Zambesc sau plang, nici nu mai stiu .. In inima mea e frig .. si totul pare asa pustiu .. "

Nu .. chiar nu sunt trista .. ma simt destul de bine comparativ cu vremea de afara .. Ce sa mai zic .. ador ploaia :x .. nu degeaba sunt nascuta toamna >:) .. aviz var'mii .. nu vreau cadou :))

Mi s'a pus iar pana pe melodia de mai sus .. desi n'o mai ascultasem de la sfarsitul clasei a9a .. hmm. Caci 'dulce ar fi durereaaaaaaa .. de'as putea sa dau timpul inapoiiiii ' \:d/ .. eh .. mai am si eu momentele mele :)) ... azi am facut marele 'efort' sa ma trezesc la 10 jumatate :O.

Azi iar o ard aiurea prin parc .. k sa treaca timpul mai repede nu de alta .. :-j .. statul in casa chiar ma deprima ...

2:20 .. tocmai m'am enervat x( .. pai normal .. de fiecare data e vina MEA x( .. hai coae k nu depinzi de mine .. c draq .. tre' sa ies urgent afara pana nu sparg cate ceva .. [scuzati limbajul]



"In visul meu te port mereu "

Niciun comentariu: