duminică, iulie 20

Kind of new begining .. maybe.


Stateam si ma gandeam .. ce sens are sa tin acest blog ? Sau mai bine spus, ce sens are sa continui sa postez diferite articole in care sa'mi astern gandurile, sentimentele .. ? Stiu ca in afara de cei care stiu de existenta lui si il citesc frecvent, altii nu il vor deschide. Dar stii ce ? Ma doare' n 3 litere. De ce ? Pentru ca eu chiar gasesc folositoare blogurile. Si nu e doar pentru a ma descarca. Daca vreau sa ma descarc apelez la mama, un prieten sau o persoana care este dispusa sa ma asculte intr'un moment anume (mai rar sa si existe persoana respectiva, dar trecem peste.). Ideea e ca imi place muuuult sa aberez, sa vorbesc singura si deasemenea sa'mi raspund singura la intrebari. Si va mai spun ceva .. va trebui sa ma suportati multa vreme de acum inainte caci voi continua sa scriu ... pana .. pana imi scoate mama netul .. :))) si nici atunci. Pentru ca asa imi place mie sa va stresez >:) .. cui nu'i convine, sa nu citeasca .. oricum nu scriu nici pentru tine nici pentru vecinul de la 3. Scriu doar ce simt.Adica pentru mine.Ca o mica narcisista ce sunt ( nu vroiam sa sune chiar asa:-s )

Ia ghici ce ? Dupa indelungi ..hmm .. cum sa le numesc .. discutii :)) asa .. asta'i cuvantul .. mi'am dat seama ca m'am schimbat. In ce sens ? Asta nu stiu. Cel putin nu inca. Dar simt eu asa ca e ceva schimbat la mine. In bine sau in rau .. cred ca nu asa se pune problema. Cred ca mai degraba e o chestie de maturizare. Maturizare in gandire. Aiurea e ca am irosit multe lacrimi si nopti nedormite ca sa'mi dau seama de fapt de asta. Si anume, de ceea ce merita si ceea ce nu merita. Deh .. e adevarat ca n'am cum sa ignor. Asta nu pot si nici nu vreau. Doar ca incep sa ma prind de unele lucruri de care inainte nu prea aveam habar. Si e asa bine. Ma simt bine'n pielea mea :x ... Singurul lucru de care imi pare rau, acel lucrul pe care nu'l pot schimba are legatura cu persoana sa ( nah ca fac si rime acum :)) ) .. fara caterinca .. asta e marele meu 'defect', ca sa'l numesc asa. Hmm .. Oare ce va urma ?

Niciun comentariu: