joi, iulie 24

zi de rahat.

Deci clar .. nu mai vreau nimic. Ba da, sa va duceti toti dracu!!. Urgent si cat mai repede! Cer mult ?
Da, sunt plina de nervi si vorbesc ca ultimul boschetar.

"Gloria : imi amintesc cum faceai la nervi :x
Gloria : si-mi place
Gloria : cand te enervezi esti nostima :)) "

Mda, ce ti'as spune si tie ceva de dulce ... Pai cum frate ? Cum sa nu fiu nervoasa ? Bine ca sunteti toti cu curu'n sus, urla sictirul in voi!! In parc aceeasi prosti ca de obicei, unde pnm ii gasiti bah ? Cum le zice var'mea .. 'fasolari, sosetari, cio'rapperi si evident cocalari.' Nu, chiar nu fac niciun fel de discriminare. Dar nu se mai poate. Si cireasa dupa tort, ajung acasa si ma cert cu tata. Pentru ce? Pentru 2 pete pe gresie. E posibil?!? .. Acum am voie sa tip ? Am dreptul? Multumesc pentru intelegere. Mataaaaaaaaaaaa!!! ..

Invatati sa mintiti .. ca nici macar asta nu stiti sa faceti ;) (asta e asa, cu dedicatie.)

Niciun comentariu: