sâmbătă, iulie 19

Punct si de la capat.




"Nu privi in spate, lasa'n urma tot ce'a fost
Tu incercai sa te ridici, el te tragea in jos
Dar nu ceda cand stii ca inca mai poti
Ca tine sunt putine, dar ca el sunt toti ..."


Sunt trista .. si pe deasupra si nervoasa .. . Ce usor se schimba toti in ziua de azi. Spuneti 'te iubesc' k si cand ati spune 'buna ziua'. Invata baiete mai intai ce inseamna si dupaia repet'o la nesfarsit. Dar daca nu'i intelegi sensul mai bine nu mai spune, k sunt persoane care chiar dau crezare acestor vorbe. Si doare. Doare al draq de rau.
Si nu, aici nu ma refer la mine, nu despre mine este articolul. Ci despre o persoana la care tin enorm si pentru care as face orice k sa nu o mai stiu trista. Pentru ce atatea minciuni ? Atatea mesaje, atatea vorbe aruncate aiurea ..
Vreau sa spun atatea si in acelasi timp nimic. Am o durere ingrozitoare de cap ( am adormit pe la 3 si m'a trezit mama la 11 .. super somn ..:| ) .. Nu stiu cum sa te ajut mah .. mi'ar fi foarte usor sa'ti spun .. 'fata mea .. treci u si peste asta .. ' dar nu'i asa simplu. Chiar deloc. Pentru k fetele gandesc altfel decat baietii. Pentru k intr'o relatie nu totul se rezuma doar la un singur lucru. Pentru k atunci cand tii cu adevarat la cineva il accepti asa cum este, ii respecti dorintele. Pentru k esti prost frate .. esti infiorator de PROST!! .. Si pentru ca iubirea nu'i doar un joc. Iubirea nu se spune, ea se simte.
Dar iti promit .. k sunt si voi fi alaturi de tine, orice ar fi. Caci stiu k tu poti trece peste asta. Da, fato, tu poti .. !! .. Si nu uita un lucru .. cine incearca sa te schimbe, inseamna k nu a fost niciodata demn de tine ;) .. si cu asta am spus totul. [prietena mea pe viata <3]

^Finish line could be a new start. And love is not a reason to cry.^

Niciun comentariu: