marți, iulie 1

Dulce si amar.


Trecutul. Un simplu cuvant care nu spune multe. Cel putin nu din prima. E ceva ce a fost, ceva ce nu mai revine. Dar cand trecutul inca iti da tarcoale, iar amintirile, pe care le ai crezut k le'ai ingropat definitiv, sunt singurele lucruri care au ramas, poti spune k trecutul nu e doar o combinatie de cateva litere, ci este o parte din tine. Nimic nu poate sterge o amintire, ea nu va disparea niciodata, doar k timpul isi aseaza praful pe ea intr'un colt al mintii tale…

Cel mai trist e k unii oameni, care candva au facut parte din viata ta isi lasa bine amprenta pe sufletul tau si apoi pleaca exact asa cum au aparut si lasa goluri imense in mintea,gandul,sufletul tau…si mai trist e ca golurile lasate nu se vor umple niciodata…unele persoane sunt chiar de neinlocuit.

Uneori, sunt momente in care simti k ai lasat pentru totdeauna deoparte trecutul. Insa cand te astepti mai putin, totul revine. Poate nu asa cum a fost, poate nu atat de clar, insa esentialul e acelasi. Sentimentul nu mai e la fel, durerea o simti undeva departe, intr'un alt timp, alt univers. Dar cum sa ramai indiferent cand totul te'a marcat ..?

Totul a fost k o etapa, k o treapta pe care pot spune k am depasit'o. Acum stiu k lucrurile s'au schimbat.
Gandindu'ma la cat de greu a fost sa dau uitarii, sa trec peste, pot sa spun k nu regret nimic. N'am cu ce ma lauda, dar nu'mi pare rau deloc, dimpotriva. Ceea ce a fost m'a schimbat. M'a transformat intr'o alta persoana. Privind acum la putinul care a mai ramas, nici versurile asternute pe hartii peste care timpul si'a pus amprenta sau trandafirii ale caror petale sunt multe prea uscate, nu pot sa'mi readuca macar putin din acele sentimente de odinioara. Nu mai au cum. A ramas doar o amintire, si, recunosc, o usoara durere si putina nostalgie.

" .. a trecut atata timp ... nu mai stiu sa spun ce simt .. "


Te'am iubit desi nu erai al meu, niciodata n'ai fost. Erau doar sperantze, doar vise. S'au dus si acelea. Acum totul e diferit si totodata asemanator. Tot ce pot sa imi doresc e k povestea sa nu aiba acelasi final, nu din nou .. :-<




Niciun comentariu: