vineri, iulie 25

Todo va a cambiar. (Totul se va schimba)


Inainte de toate, tin sa precizez ca am pus si traducerea titlului ca sa nu mai primesc ulterior 'reclamatii' de la fratimiu cum ca de ce il injur :)) .
Acum as vrea sa scriu despre ceea ce numesc eu -schimbare-. Si nu, nu ma refer la nicio schimbare de look, aia poate mai tarziu. Privind in urma, realizez ca, de ceva timp, nu mai sunt deloc aceeasi. Poate pentru ceilalti sunt neschimbata, dar eu ma cunosc cel mai bine, si stiu ca nimic nu mai este si nici nu va mai fi la fel. Copila fragila si vulnerabila, care se multumea doar cu visele, incapabila sa le faca sa devina realitate, a disparut. Acum sunt doar eu. Caci timpul m'a maturizat si m'a facut mai puternica. Acum cred in mine. Si stiu ca daca vreau, pot. Vointa care inainte, poate imi lipsea, acum o am. Tot ceea ce acum par doar simple vorbe gandite si scrise pe o foaie (pe la 2 dimineata mai precis :)) ), vor deveni fapte. E o promisiune pe care mi'o fac mie si vreau sa ma tin de cuvant. Sa dau inapoi nu pot. Sa renunt ? Nici atat. Sunt constienta .. hmm .. cum sa o numesc .. de valoarea mea ( suna a manea dar fie ..). Si nu vreau sa demonstrez nimic nimanui si nici nu datorez vreo explicatie. Cine ma cunoaste cu adevarat stie ca ceea ce am scris pana acum e pe bune. Hmm .. daca tot am blog si imi pot exprima opiniile p'aici .. as vrea sa mai adaug ceva. Caci la urma urmei, cine esti tu sa ma judeci pe mine ? Ok, sunt o pustoaica imatura care nu stie ce vrea de la viata, mai rau, care se consuma aiurea pentru orice si oricine (in viziunea ta). Dar tu nu esti cu nimic mai presus decat mine. Invata sa te vezi pe tine, si apoi sa vorbesti de altul. Si cu asta am spus tot :) .
Cat despre prietenii mei adevarati ( aia putini pe care ii pot numara folosind degetele de la o mana), as vrea sa stiti ca nu veti scapa de mine asa usor. Voi fi mereu alaturi de voi cand veti avea nevoie. Neconditionat >:D<.

Eh .. pana acum am vorbit de lucruri mai serioase .. chiar simteam nevoia sa ma descarc si sa spun tot ce aveam pe suflet. Cum spuneam, daca tot am blog, hai sa ma laud si eu putin. Duminica plec la munte :x .. O saptamana de recreere, o saptamana in care imi voi pune ordine in ganduri, o saptamana la aer curat. Desi, recunosc, imi va fi dor de casa, de fetele mele, de iesirile prin parc, de caterinca pana la 2 dimineata cu Geo pe mess, de sormea si restul. Insa voi reveni. Ne auzim cand ma intorc. Va pup. Aveti grija de voi :*

Niciun comentariu: