luni, iulie 7

keep on falling ...



' Sunt 1000 de ganduri .. ce m'aduc la tine mereu ... fara tine .. e pustiu in sufletul meu ...'


Nu am inspiratie ... a devenit pur si simplu o rutina sa scriu aproape zilnic despre acelasi lucru. Si mai mult k sigur plictisesc pe ceilalti. Dar chiar nu'mi mai pasa ... Ma doare atat de tare .. incat am devenit imuna la orice. Nimic nu ma mai afecteaza. Mi'e indiferent. Tot!

Incercand sa privesc din afara ... mi se rupe sufletul cand o privesc. E o copila trista, cu ochii vesnic inlacrimati care a uitat sa se bucure de viata. Totul ii merge pe dos, nici cu familia nu e totul bine ... prietenii .. vin si pleaca .. de fapt, nici nu exista .. iar vacanta e un esec total. Exista o persoana, care doar cu simpla prezenta, sau cu un zambet cald, ar reusi sa aduca o raza de lumina in tot acest decor obscur. Dar nu se poate. E doar un vis care se stinge pe zi ce trece. Dar oare, ai tu idee cum e sa adormi noapte de noapte cu lacrimi pe fata ? Stii cumva cum este sa nu mai faci diferenta dintre zi si noapte ? Te'ai gandit vreodata cum e cand simti k viata ta n'are niciun rost ? Te'ai gandit ... ? Habar nu ai ...


"Unde sunt toti cand nu mai poti sa suporti ... ? "


"Necazuri vin din senin, atractii vin cu venin."


Ma simt intr'o cadere continua. Cu fiecare zi ce trece, ma apropii din ce in ce mai mult de acel abis intunecat, iar lumina ... intarzie sa apara. De ce asa ...?
Acum urmeaza vesnica intrebare ... " Cu ce am gresit ? " ... nu'i gasesc raspunsul ... tot ce stiu e k doare ... si durerea chiar te schimba, iti modifica comportamentul, te face mai dur, mai nepasator. Uiti sa te bucuri de lucrurile simple care dau culoare vietii ... Pana cand .. ?



"Se spune ca vremea e frumoasa
Atunci cand in suflet e soare
Se spune ca ploaia e mai rece
Atunci cand in suflet te doare ..."

Niciun comentariu: