duminică, iulie 20

orgoliu .. sau doar prostie ?

Cum se face ca uneori reusim sa'i intelegem pe ceilalti mai mult decat pe noi insine ? Sau mai rau, nu reusim sa pricepem nimic din ceea ce se intampla in jurul nostru..

Adolescenta e naspa. Desi e zice ca e cea mai frumoasa perioada din viata, eu nu o vad chiar asa. Faci si spui lucruri pe care apoi le regreti. E frustrant. Dar de fapt, asta e o prostie. Nu ai cum sa dai vina pe o anumita perioada pentru propriile greseli. Caci greseli facem cu totii, fie ca avem 15, 30 sau 50 de ani. Aici intervine acel sentiment, 'de suprematie' ( cum il vad ceilalti) numit Orgoliu. Cand aud pe unii 'Nu pot face asta, orgoliul nu ma lasa ..' mai bine ma fac ca nu aud.Ce anume nu te lasa ? Faza cu orgoliul mi se pare alta prostie. Recunosc, orgoliul este prezent peste tot, in cantitati mai mici, sau mai mari. Inca de mica, am parte de acest 'microb'. Poate ca acum am inceput sa mai renunt la el si bine am facut. Din cauza orgoliului poti pierde multe. Si am simtit'o pe pielea mea. Insa nu persoana mea e prioritara, niciodata n'a fost, nici macar pentru mine. Am preferat si inca prefer sa las de la mine. Altii spun '..am orgoliu mare, sunt tare'. Esti pe dracu, prietene!! .. Daca lasi orgoliul sa te domine si nu esti in stare sa vezi lucrurile clar, sa le gandesti cu mintea limpede si sa le simti cu inima, pentru mine esti egal cu zero. Si nu, nu judec pe nimeni, n'am acest drept si nici nu'l voi avea, doar ca m'am saturat de tot ce vad in jur. Sunteti patetici !! .. Ramaneti frate cu orgoliul vostru, si va veti trezi singuri, plangandu'va de mila si cautand raspunsuri cum de ce toti v'au lasat balta. E simplu. Ego'ul vostru ii deranjeaza pe ceilalti. Si eu sunt una din aceste persoane. (nu stiu cat de corect m'am exprimat). Ia incearca sa privesti putin in sufletul tau, oare e bine cum procedezi ? Cand vei inceta sa te gandesti doar la tine .. ? Si cand vei incepe sa intelegi ca si nevoile celorlalti conteaza ? .. Lasa orgoliul, demnitatea e mai utila. Parerea mea.


[N'am pretins niciodata sa fiu luata in seama mereu. Asa ca nu incerca sa ma intelegi.]

[si da!! am nervi !! ..]

Niciun comentariu: