luni, iulie 14

The same feeling.

" Cand ai pe cineva langa tine si nu stii sa apreciezi
Realizezi ca fara el ti-e greu abia atunci cand il pierzi
Realizezi cat de mult iti lipseste acel cineva
Care zi de zi iti zambeste,te iubea,dar nu-ti spunea .."[Mike ft. baietzii - Povestea inimii]

Iar am facut o obsesie pentru melodia asta ... Si pentru asta trebuie sa'i multumesc var'mii .. Esti o dulce.


Si mi'era dor sa mai scriu pe blog.. inspiratie nu prea am .. dar am atatea trairi pe care simt nevoia sa le impartasesc. Cui ? Asta nu stiu. E de ajuns sa le scriu, chiar nu'mi mai pasa cine le citeste.


"Dupa o perioada indelungata, a intrat iar in starea aceea. Viseaza, se gandeste mereu si inima incepe sa'i bata cu putere cand se gandeste la el. Desi stie k nu are rost, este o parte in ea care ii sopteste neincetat " Va fi bine, crede in tine". Povestea e tot aceeasi, prea multe lucruri se repeta. In momentul in care i'a reintalnit privirea a simtit k timpul se opreste in loc si k nimic altceva nu mai conteaza sau exista. E greu de descris sentimentul, insa ea cu siguranta stie cat de special a fost acela. Special, deoarece orice lucru care are legatura cu el, pentru ea este special, indiferent de cat de mic si neinsemnat ar fi acesta.
Si e greu .. asteptarea e cea mai grea .. secundele dor ... totul doare. In schimb, o bucura mult k, privind in jur, sa vada lucruri la care si ea, in sufletul ei, viseaza cu ardoare. E frumos sa vezi k mai exista persoane carora chiar le pasa de cel drag, cel pentru care ar da orice k acesta sa fie fericit. Cine stie cunoaste [...]

Si totusi, de ce unii nu pot intelege acest lucru ? Intr'adevar .. la asa o varsta frageda, cum se spune, nu poate fi vorba de sentimentul suprem, iubirea. Atunci ce este ? Cum se numeste sentimentul care iti da aripi si te face sa plutesti doar gandindu'te la aceea persoana ? Aceea forta cu care poti muta si muntii din loc, cea care iti da putere sa faci orice pentru cel fata de care impartasesti un anumit sentiment .. Cum ? In plus .. ce rationament e acela, cum k dak vrei sa uiti de aceea persoana, trebuie sa pui ochii pe altcineva. N'ai cum .. oricat ai incerca.

Ok, sa spunem k ar face pasul acesta.Bun. O relatie k orice relatie. Singura diferenta e k in aceasta doar o singura persoana ar pune suflet. Si nu ar fi ea aceea. De ce? Pentru k nu poate. Va incerca sa caute in celalalt cate ceva din El, si nu va gasi .. De ce ? Pentru ca el este k niciunul, si niciunul nu'i k el. Si cu fericirea cum ramane? Ar fi egoista sa se gandeasca doar la ea, dar nici celalalt nu o va duce prea bine stii k gandul ei va fi mereu in alta parte. [...] To be continued. "



[am revenit la vechiul obicei de a scrie despre mine la persoana a3a .. :-j]



" Nu vreau sa vars lacrimi, vreau sa'mi pastrez surasul "

[You make me rise when I fall.]



Mai am cate ceva de adaugat. Referitor la ceea ce am aflat aseara si nu am putut posta pe blog pentru k si deoarece era mult prea tarziu iar mama tot dadea tarcoale p'aici k sa inchid mai repede calculatorul.[as usual].

De ce viata e asa nedreapta ? De ce Dumnezeu ii ia doar pe cei buni ? Si mai ales, de ce tocmai atunci cand acestia abia incep sa traiasca ? De ce ? N'am sa inteleg niciodata asta ... stiu k noi nu avem niciun drept sa'L judecam .. intrebarea e .. ce mai e corect in viata asta ? Nimic. Zic eu.[Dumnezeu sa'l odihneasca.]



Niciun comentariu: