sâmbătă, iulie 19

Un vis frumos. [part 2.]

" Totul s'a terminat. Pentru totdeauna. Cuvintele acestea erau singurele pe care le mai avea in cap copila. Cuvinte si o durere imensa ce ii sfarama inima si ii distrugea sufletul. 'Cu ce am gresit? De ce Doamne? Poate voi afla si eu de ce viata nu mi'a oferit nimic, oare cand voi afla cum e sa fi fericit ? (isi repeta ea) ' "

... Tot mergea .. nu se putea oprii. Sa priveasca in urma? Sa'l vada iar? Nu, era deja prea mult. Lacrimile ii incetosau vederea, nu putea distinge clar ceea ce era in jurul ei. Stia doar ca nu se putea intoarce. "




In acelasi timp, la o oarecare distanta de ea, se afla el, cuprins de ganduri, privind'o cum pleaca. In sufletul sau se declanseaza aceea lupta intre inima si minte, intre sentimente si ratiune. O voce ii soptea neincetat : ' Ce ai facut? De ce ai mintit ? Cu ce scop .. ? Ea si'a deschis sufletul in fata ta .. si tu ce ai facut ? Cum o poti lasa sa sufere atat ? Din cauza lipsei tale de curaj ? Sau din cauza orgoliului ? Ce te costa sa ii spui ceea ce stii deja, ca si tu ii impartasesti sentimentele, doar ca esti prea las ca sa recunosti asta. Du'te dupa ea, prostule, adu'o inapoi !! Repede, pana nu e prea tarziu .. '

Realizand astfel ca nu putea trai tot restul vietii ca un robot, ca are si el sentimente si ca glasul inimii mereu trebuie ascultat, tanarul fuge cat il tin picioarele, incercand sa o opreasca pe fata din drum.
Si reuseste. Ajungand aproape de ea, o striga :

' - Stai, te rog opreste'te .. !! '
' - Pentru ce? Ce rost mai are .. ? De ce tii mortis sa imi faci rau in continuare ? Mai bine lasa'ma sa plec .'
' - Nu, n'am sa fac asta. Nu pot. Nu iar .. (strangand'o in brate) ... Te rog nu mai plange, nu mai plange .. Am facut o mare greseala, am reactionat stupid. Am fost las, recunosc, nu am vrut niciodata sa iti fac rau, pur si simplu nu am inteles ceea ce imi spuneai tu, poate nici macar n'am vrut .. insa acum totul e mai clar ca oricand. Oare vei putea sa ma ierti ?'(ii spuse el, apropiindu'si buzele sale reci de cele ale fetei) ... "


[it's not the end .. dar partea a3a nu va mai exista ;)]


[inca un moment de plictiseala m'a facut sa compun mica 'poveste' :)..]

2 comentarii:

CrAzY wOrLd spunea...

pfff....mda.....si asta e invaluita in mister....imi suna cunoaskuta...nu zik deunde:P

CrAzY wOrLd spunea...

e tare sa sti....de unde provine....;))....and...I know that.....:P....e..00:15....da da da....de ziua ta...=))))glumeam.....numai cu gandu la zile sunt....:-"