miercuri, iulie 2

Sentiment inselator

Mai tineti minte cand erati mici si va duceati in parc ? Acolo cunoasteati tot felul de copii si, dintr'un simplu joc la groapa de nisip parea k sunteti prieteni de cand lumea, si mai ales, parea k nimic nu va va strica prietenia :) .

Pe masura ce crestem, totul se schimba. Prietenii nu mai sunt k in copilarie. Toti nu'si vad decat propriul lor interes si nu'i mai poti face sa 'se joace cu tine' k inainte, trebuie sa le dai si ceva in schimb, altfel n'ai nicio valoare pentru ei, nu reprezinti nimic in ochii lor.

Rar, dar foarte rar, se mai gasesc persoane care stiu ce inseamna prietenia. In adevarul sens al cuvantului.
Prietenia nu se rezuma doar la propria ta persoana, trebuie sa faci ceva si pentru cel de langa tine. Desi deseori egoismul te impiedica sa faci asta.

Eu personal nu pot admite k sunt o persoana buna, dimpotriva,am multe defecte, fac multe greseli. Cred k defectul meu principal este k pun suflet in orice. Nu sunt egoista, las mult de la mine, uneori prea mult si exact pentru persoana care nu merita asta. Ceea ce ma oftica cel mai rau este k mereu pic in aceeasi capcana. Faptul k am incredere in oricine, toti mi se par demni de acest lucru, chiar si cand realitatea e cu totul alta.

N'am resentimente fata de nimeni, poate a fost greseala mea. Cum se spune, pana nu dai cu capul de pragul de sus, nu il vezi pe cel de jos .. si .. privind in jur .. pot spune k in viata am pierdut mult din cauza 'prietenilor' .. acum totul e ok .. cel putin asa pare ..

E greu sa incerci sa pastrezi zilnic acelasi zambet, aceeasi masca. Caci la urma urmei asta e totul pentru mine, o masca. Ceva fals, care nu face parte din tine, e doar un paravan pentru a putea ascunde o realitate diferita. Si pot spune k m'am obisnuit. Totusi .. nu mereu facem ceea ce ne place, iar eu, pot sa spun k fac DOAR ceea ce nu'mi place. Bine, cu cateva exceptii. Nu stiu cat va mai tine asa ... poate totul va reveni la normal ... poate mai am de asteptat ... si cum nimeni nu stie ce simt de fapt ... ma pot declara 'multumita' :| ... Vreau inapoi!! .. Va rog, duceti'ma inapoi!!

Cat despre prieteni, ar mai fi multe lucruri de spus, cred k esentialul s'a inteles .. dak nu, asta e. Mi'e e ajuns sa'l inteleg eu. Oricum ... prietenia adevarata exista, insa e ft ft rara. Cu toate acestea, ma pot 'lauda' k am cativa prieteni, putini, dar buni, si nu i'as inlocui cu altii, niciodata. O seara buna :):*.

Niciun comentariu: