sâmbătă, iulie 19

liste


Vizualizand 'mirificul' meu profil de hi5, am dat de cateva chestii scrise la interests .. referitor la ce imi place si ce nu'mi place. Nu stiu dak are vreo importanta pentru cineva ce imi place mie si ce nu, dar nici k'mi pasa. Desi ma cunosc suficient de bine, totusi cred k ar fi cazul sa vad ce adaug si ce anume sterg din respectiva lista. Hmm .. let's see. " Ce nu'mi place mie " : ..

- minciuna ( e greu mah sa fiti sinceri .. )
- prostia .. ( cea in cantitati mari .. e prea de tot )
- ipocrizia ( n'are rost sa mai comentez aici .)
- fumul de tigara.
- k cei din jur ma considera proasta ( naiva da, proasta .. not anymore;) )
- sa fiu dezamagita de cei la care tin ( e deja la ordinea zilei ..:-j )
- cei care vor sa fie in centrul atentiei
- k pun prea mult la suflet lucruri nesemnificative
- certurile multe si fara sens
- faptul k spun ceva si apoi imi pare rau
- cand ma contrazic cu mama
- atunci cand dau de cate'o melodie si ma umfla plansul ...
- k in marea majoritate a timpului sunt trista
- k presimt mereu cand urmeaza sa se intample ceva bine sau rau
- cand imi umbla careva in lucruri
- sa pierd 282'ul
- k iar am ramas fara credit
- sa nu am cu cine vorbi pe mess ( k si acum de altfel :-w )
- barfele rautacioase ( voua chiar nu va ajunge ? )
- var'mea cand ma ia la misto
- k mai e asa mult pana incepe iar scoala ( nu, nu's nebuna .. doar k m'am plictisit acasa.)



sper k n'am uitat nimic. restul .. alta data.

Ce legatura are poza cu articolul ? Simplu. Niciuna :)

Niciun comentariu: