sâmbătă, iulie 19

lucruri simple ..

alexia: faza tare
alexia: inca nu i-am luat cadoul lui andrei
alexia: dar tre sa ii iau
alexia: ziua ta cand e?
Alecsa: =)))
Alecsa: a mea?
Alecsa: pai ..
Alecsa: e p 30 august .. d sf alexandru
Alecsa: si p 26 septembrie
Alecsa: dc intrebi ?
alexia: asa ..
Alecsa: :-s
Alecsa: dc?
alexia: eram curioasa
alexia: :D
Alecsa: aa
alexia: si ce vrei sa primesti adik ce iti doresti?
Alecsa: hmm ..
Alecsa: ce vreau eu ?.. 8->
Alecsa: ..
Alecsa: stii prea bine ce imi doresc ..
Alecsa: dar n'are pret ..
alexia: asta din pacate nu pot sa iti ofer
Alecsa: stiu ..
Alecsa: nimeni nu poate ..
alexia: doar iubirea mea neconditionata si prietenia
alexia: mai mult nu pot
alexia: din pacate
alexia: :-<>:D<>:D<
alexia: pai pt unii
alexia: ..
alexia: dar nu toata lumea gandeste ca noi
alexia: din pacate
Alecsa: dar nici nu vreau
Alecsa: k sa gandeasca ceilalti k mine
Alecsa: mi'e de ajuns sa stiu
Alecsa: k snt inteleasa de cei la care tin ..
Alecsa: in rest .. duca'se .. :-j
alexia: ai dreptate
alexia: :D

Niciun comentariu: