sâmbătă, iulie 19

time. how much time ?

" Time .. I have been patient for so long ..
How can I pretend to be so strong .. ? "


Timpul trece pe langa mine si chiar simt asta. Poate in timpul in care scriu acest articol cineva moare, ori o noua fiinta prinde viata. Deseori simt k viata trece pe langa mine degeaba, fara k eu sa fi realizat ceva pana acum. Acum petrec timpul ascultand o melodie oarecare, tastand pe mess cu o 'ea' si visand. La ce ? La multe .. sunt multe lucruri la care pot visa, desi la unele, parca n'as indrazni. Uneori simt k nu am voie sa fac asta, pentru k visele mele sunt de cele mai multe ori irealizabile. Recunosc, sunt o mare optimista. Imi place sa cred k merita sa speri. Ador verbul 'a crede' .. cred k si melodia rusului aluia (Dima Bilan - Believe) imi da starea asta. Dar in ceea ce ma priveste, totul nu se rezuma decat la visare. Si o continua asteptare. De ce? Pentru k nu fac nimic pentru a'mi indeplini visele. Nimic. Mi'e frica de esecuri, mult mai mult ca de castiguri.

Cat despre visele mele, toate au un singur personaj principal in ele. El. Exact, totul se rezuma doar la el. Deoarece el e visul meu cel mai de pret, este exact ceea ce'mi doresc eu cel mai mult pe lumea asta.

Hmm .. de'ai stii tu ..


Niciun comentariu: