marți, iulie 15

Multe.


15 iulie. Nu'mi spune nimic ziua asta. Stiu doar k e inca una care trece. E vacanta, si asa va fi inca 2 luni de acum incolo. Si ce ? Tot plictiseala este. Aceeasi rutina zilnica, stau cu ochii in pc, cu tv'ul deschis, de ce .. nu stiu .. sa consum curentul aiurea .. :-j .. dupa o saptamana intreaga de iesit pe afara .. dupa ce am colindat toate parcurile posibile din zona .. parca mi s'a luat iar de tot. Vreau sa stau in pat sa lenevesc. Nici de citit nu mai am chef. Hate this mood!! .. Faza cea mai aiurea e k nici n'ai ce face mah. La tot pasul dai de indivizi, unul mai prost k celalalt. Spre exemplu, cum frate sa te plimbi la ora 9 seara cu ochelarii la ochi ? Pentru ce draq ii tii ? Sa nu iti bata luna in ochi sau ce? Aaa .. ma scuzi .. dak ai ochelari si adidashi 'naic' esti 'shukar' .. adevarat .. :-j ..si dak iti canta si maneaua la telefon .. si mai si .. esti in 'trend' ..fiecare cu parerea lui. Doar traim in bucuresti nuh ? Aici bateam app'ul de parcuri. Cata prostie mah .. lumea asta se duce de rapa. Macar in casa nu vezi decat un prost, mai precis cel care iti face cu mana din oglinda .. dar totusi .. e o diferenta .. e doar unul .. nu 10 :)) .. De ce totul e asa naspa ? Pentru k dak totul ar fi frumos, marfa,genial, super,misto sau cum vreti sa'i spuneti, n'am mai vedea diferenta dintre ele. Poate si d'asta se spune k Acolo Sus e mai bine. Asa cum si acolo jos e rau. Noi aici suntem undeva la mijloc .. undeva intre bine si rau. Ramane doar k noi sa stim sa apreciem adevarata valoare. Poate o vom face, poate nu. :)
Ah :x .. cat ador sa'mi raspund singura la intrebari ..


Ma intorc in pat .. lenevit pan' la 7 seara .. si dupaia iar pe mess ... suuuuuuper :| .. bye !!

Niciun comentariu: